شهردار شهرکرد گفت: اقدامات ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در شهر نمود پیدا کند.

 محمدحسین واحدیان در جلسه ستاد خدمات سفر گفت: در راستای اجرای اقدامات ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان واحد‌ها با هم هماهنگی و همبستگی لازم را داشته و از موازی کاری جلوگیری کنند تا نتیجه اقدامات به خوبی در سطح شهر نمود پیدا کند.

شهردار شهرکرد اظهار کرد: واحد‌های مختلف شهرداری در ماه جاری باید نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای کار‌های مقدماتی ویژه شب عید و ماه مبارک رمضان انجام و از ماه آینده به صورت میدانی شاهد تغییر و تحولات در سطح شهر باشیم.


بیشتر بخوانید


وی افزود: با توجه به اینکه ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز متقارن شده است لذا باید نسبت به نظافت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و بازگشایی نمازخانه‌ها در سطح پارک‌ها اقدام شود تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: مردم در ایام نوروز باید شاهد تغییرات در سیما و منظر شهری باشند و در حوزه خدمات شهری نیز پاکسازی ورودی شهر، زمین‌های رها شده و حاشیه شهر از ماه جاری آغاز شود.

واحدیان ادامه داد: واحد‌های مختلف در راستای اجرای اقدامات با هم هماهنگی و همبستگی لازم را داشته و از موازی کاری جلوگیری کنند تا نتیجه اقدامات به خوبی در سطح شهر نمود پیدا کند.

وی گفت: به نورپردازی‌ها، المان‌ها، رنگ آمیزی‌ها و خط کشی معابر در ایام نوروز توجه ویژه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار