مازندران با محتوای مسیر سبز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور می‌یابد.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: امسال برای نخستین بار در راستای شعار جهانی سال ۲۰۲۳ با عنوان گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز، غرفه مازندران با محتوای مسیر سبز طراحی و اجرا می‌شود.

او افزود: آن بخش از جاذبه‌های گردشگری کمتر معرفی شده جاده‌ای در بخش کوهستان، جنگل‌های هیرکانی، راه‌آهن شمال و دریا از جمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته می‌شود.

ایزدی به نمایشگاه بین‌المللی تهران به‌عنوان یکی از تربیون‌های مطرح برای انعکاس استراتژی گردشگری کشور اشاره کرد و گفت: غرفه مازندران در نمایشگاه آتی می‌تواند برای بخش‌های خصوصی به ویژه دفاتر خدمات گردشگری که در زمینه تور‌های گردشگری فعالیت می‌کند ایده‌های جدیدی ارائه دهد.

او با اشاره به معرفی ۳۲۰ گونه پرنده مهاجر در تالاب‌های مازندران به عنوان یکی از جادبه‌های منحصر به فرد گردشگری استان در این نمایشگاه، افزود: گردشگری صنعت سبز است که می‌تواند با برنامه‌ریزی درست و مقصد سازی آگاهانه در خدمت حفظ محیط زیست باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به جاذبه‌های طبیعی مازندران به عنوان یک سرمایه ملی اشاره کرد و گفت: توسعه گردشگری سبز و ارائه راهکار‌های درست و قانونی برای جذب سرمایه‌گذاران در این زمینه و اقتصادی کردن این منابع طبیعی بهترین شیوه برای حفظ این مواهب خدادادی است

غرفه مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که در سالن شماره ۷ محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری برپا می‌شود میزبان علاقمندان خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار