شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از پاسخگو نبودن اپراتور‌ها به مشکلات به وجود آمده در کالابرگ الکترونیک گلایه کرد.

یکی از دغدغه‌های اصلی دولت تمرکز بر روی سبد غذایی مردم بوده تا فشار کمتری به اقشار کم برخوردار جامعه به خصوص دهک‌های پایین وارد شود تا به رفاه بیشتری دست پیدا کنند.

یکی از راه‌های تامین سبد خانوار، تصویب کالابرگ الکترونیکی است. بدینوسیله سرپرستان خانوار به جای دریافت یارانه نقدی می‌توانند از ۱۱ قلم کالای اساسی بهره‌مند شوند. این روزها با توجه به پیام های ارسالی شهروندان اعطای سبد کالا با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه شده است اما موضوعی که بیشتر موجب رنجیده خاطر شدن سرپرستان خانوار شده است پاسخگو نبودن به مشکلات به وجود آمده از کالابرگ الکترونیک است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از این موضوع ابراز نارضایتی کرد و خواستار رفع این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

در خصوص طرح کالابرگ یک شماره تماس دارد که بعد از تماس حدود سه تا چهار ساعت باید منتظر بمانی تا کسی پاسخ دهد، اما کسی جوابگو نیست و تلفن قطع می‌شود. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.