معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث ارتقاء جایگاه بین‌المللی ایران می‌شود.

محسن پناهیان صبح امروز در نشست هم‌اندیشی رؤسا و مدیران گروه‌های دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دنیا در حال تحولات بزرگ و خاص است، و جمهوری اسلامی ایران در بحث اقتصاد کلان حرکت رو‌ به‌ رشد و با شتابی دارد و روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه رونق تولید و صادرات، شاه کلید حل معضلات اقتصادی است که باید به آن توجه ویژه شود، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دولت فردا را فدای امروز نکرده و روی تصمیمات خود قاطع است.

به گفته او، مشارکت حداکثری در انتخابات و پشتیبانی مردمی بسیار مهم است و افزایش مشارکت باعث ارتقاء جایگاه بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی می‌شود؛ مشارکت بالا در انتخابات پیش رو در بحث امنیت ملی دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و اساتید دانشگاه باید بحث تبیین را در دستور کار قرار دهند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این نشست با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم قرار داریم، گفت: انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است و قدرت یک نظام سیاسی از مردم نشأت می‌گیرد و هر کجا که مردم مشارکت بیشتری داشته باشند، آن کشور در مجامع بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد.

اسماعیل چمنی افزود:  یکی از قوه‌هایی که به عنوان ستون مردمی محسوب می‌شود، قوه مقننه است و اکنون دشمنان در تلاش هستند تا با القائات و شبهات که برای نقاط قوت ما به کار بسته‌اند، میزان مشارکت را کاهش دهند تا از این طریق قدرت چانه‌زنی کشور را بگیرند.

او با بیان اینکه اساتید و دانشگاه‌ها نقش مهمی در افزایش مشارکت در انتخابات دارند، گفت: در همین راستا دانشگاه محقق اردبیلی از هر اقدام و فعالیتی که منجر به افزایش مشارکت و انتخاب اصلح شود، به صورت همه‌جانبه حمایت کرده و آمادگی خود را جهت حضور نامزدهای انتخاباتی‌ برای ارائه برنامه‌های خود اعلام می‌دارد.

چمنی با تاکید بر ترغیب دانشجویان جهت مشارکت در انتخابات افزود: باید تلاش کنیم تا با مشارکت حداکثری به دنیا ثابت کنیم که نظام، وطن و کشورمان را دوست داریم و به عهدی که با شهدا بسته‌ایم به آن پایبندیم.

او تصریح کرد: مقام معظم رهبری به افزایش مشارکت در انتخابات امسال تأکید ویژه داشته‌اند و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران باید تعصب خود نسبت به نظام و کشور را دو چندان کرده و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم آورند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.