جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بزرگترین ادای دین به شهدای والا مقام کشور است.

سرهنگ شکور عبدی گفت: امروز هر ایرانی که در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدم برمی‌دارد، در مسیر تحقق آرمان شهدا و انقلاب اسلامی تلاش کرده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه اقتدار، عزت، عظمت و شوکت امروز کشور مدیون خون شهدای انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: امروز خواسته شهدا از ما حضور پرشور در انتخابات و خنثی کردن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی از میهن اسلامی است.

او از اجرای طرح شهید آرمان حق وردی به عنوان یک طرح راهبردی در بحث افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات در پیش رو نام برد و گفت: طرح شهید آرمان علی‌وردی مختص بسیج وسپاه نیست و همه افراد با همه توان و ظرفیت خود باید در این زمینه تلاش کنند.

سرهنگ شکور عبدی افزود: در عین حال علاوه بر اجرای این طرح در سطح حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های بسیج، همه دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای بهینه این طرح مشارکت خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل از مردم خلخال به عنوان مردمی بابصیرت یاد کرد و گفت: اهالی این شهرستان با حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه امسال حماسه‌ای جدید در تاریخ سیاسی خلخال خلق خواهند کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.