برف و باران همچنان میهمان جاده‌های خراسان رضوی است

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران و پدیده مه گرفتگی از بامداد امروز، دوشنبه تاکنون همچون دیروز جاده‌های اصلی و فرعی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

یوسف بنی اسدی گفت: علاوه بر اینکه بارش برف مجموعه راه ها در شهرستان قوچان و بخش سرولایت نیشابور را تحت تاثیر خود قرار داده است، سطح جاده هایی مانند سبزوار-اسفراین در محدوده "بیدبرغمد" و فیروزه - سرولایت در گردنه "برکشاهی" را لغزنده کرده است.

وی گفت: باراش باران نیز موجب لغزندگی سطح جاده‌ها در شهرستانهای نیشابور، سرخس و کلات شده است.

بنی اسدی اضافه کرد: مه غلیظ جاده‌های شهرستان کلات را فرا گرفته و همچنین موجب کاهش دید افقی در جاده‌های قوچان- امام قلی در محدوده "زوباران"، سرخس- مشهد در گردنه "مزداوند"، تربت جام- صالح آباد در محدوده گردنه "کله مل" و "سه راه جنگل" به رشتخوار شده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارشهای برف و باران به تناوب و با شدت و ضعف تا پایان هفته جاری در مناطق مختلف استان تداوم خواهد داشت.

طی روزهای پیش رو مه آلود بودن جاده‌ها و احتمال آب گرفتگی در معابر و سیلابی شدن مسیل های خراسان رضوی نیز پیش بینی شده است.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر است.

برچسب ها: بارش برف ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار