انتخابات قوی یعنی اقتدار نظام، تقویت اقتدار ملی

نماینده ولی فقیه در استان انتخابات قوی را مایه اقتدار نظام اسلامی و اقتدار ملی برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در همایش ائمه جمعه استان در مصلای حضرت امام خمینی (ره) تبریز با بیان اینکه میزان مشارکت در انتخابات از نحوه انتخاب مهم است و هر رای یک تیر به قلب دشمنان است گفت: هر جایی مردم با نقش موثر خود در صحنه بودند موفقیت‌هایی بدست امده و دشمن از رسیدن به اهداف خود مایوس مانده است.

وی ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: حضور مردم در عرصه‌های گوناگون در حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری دشمن را مایوس کرده و هر زمان هجمه دشمنان بیشتر بوده در. داخل کشور انسجام و اتحاد و وحدت افزایش داشته است

وی اهداف دشمن در کاهش مشارکت در انتخابات را تضعیف نظام دینی، تضعیف اقتدار ملی و افزایش طمع دشمنان و بهره گیری دشمن برای معرفی کار آمدی نظام دانست و گفت: اینکه برای ما مهم است بحث ۱۱ اسفند ومشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است، چون دشمن بر خلاف انتخابات گذشته برای عدم شرکت و یا کاهش مشارکت مردم شبانه روزی تلاش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: هوشمندی مردم در سایه هدایت و تبیین ائمه جماعات می‌تواند عدم اعتماد را کاهش دهد و مانندهمیشه دشمن با حضور پرشور مردم ناکام بماند تا با تشکیل مجلس قوی ریل گذاری صحیح برای مسئولان اجرایی کشور اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید بتوانیم برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را مطرح کنیم باید مردم را اگاه کنیم تا بدانند نسبت به اوایل انقلاب چقدر در زمینه‌های علمی و فناوری، بهداشت و درمان و دفاعی پیشرفت کرده ایم.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات برای تقویت جبهه مقاومت بسیار مهم و تاثیر کذار استچرا که در جریان غزه مردم مظلومی که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند و ذره‌ای احساس ناراحتی و تسلیم ندارند و انشاالله پیروزی از ان مردم فلسطین است.

برچسب ها: همایش ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار