عناوین برگزیده جشنواره ساوالان به هنرمندان چهارمحالی رسید

شصت و هشتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس ساوالان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

ناصر قائدی مدیر انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: از بین سه فیلم و دو اثر عکاسی راه‌یافته از هنرمندان استان به جشنواره منطقه‌ای ساوالان، احمد تاجی هنرمند عکاس استان توانست جایگاه سوم بخش مجموعه عکس این رویداد را به دست آورد.

وی افزود: تاجی با ارائه مجموعه عکسی با نام حنابندان موفق به دریافت لوح تقدیر و هدیه نقدی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین شهر ساوالان شد.

قائدی با بیان اینکه حامد اصغرزاده مرغملکی دیگر هنرمند استان هم در بخش فیلم‌های داستانی این جشنواره برگزیده شد، اضافه کرد: فیلم کوتاه کیکاووس ساخته اصغرزاده با دریافت دیپلم افتخار از سوی هیئت داوران تقدیر شد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: این فیلم از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر شهرکرد در سال ۱۴۰۲ است که در ژانر وحشت و تریلر ساخته شده و داستان شخصی به نام کاووس را روایت می‌کند که تصمیم به کشاورزی در زمین ممنوعه می‌گیرد، اما از نفرین اجنه بی‌خبر است.

گفتنی است: فیلم‌های نیمه گمشده به کارگردانی جمال اسکویی و همه میخواهند به بهار برسند به کارگردانی خدیجه مظلوم شهرکی نیز از دیگر آثار تولیدی در انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری است که در جشنواره ساوالان حضور داشتند.

همچنین مریم آل‌مؤمن هنرمند عکاس استان هم با تک عکس‌های زنان نمکی و دختر فوتبالیست در مرحله نهایی این رویداد حضور داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار