توزیع بیش از هزار بسته معیشتی از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از توزیع هزار و ۱۲۴ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار خبر داد.

سردار محمود معین‌پور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: کمک‌های مومنانه از تدابیر رهبر انقلاب است که با حمایت و پشتیبانی بانک رفاه، قرارگاه محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی توزیع می‌شوند.

او می‌گوید: این گروه‌ها به روستا‌های هدف از پیش شناسایی شده اعزام می‌شوند، این کمک‌ها به دست نیازمندترین افراد در روستا‌ها تعلق می‌گیرد.

سردار معین‌پور ضمن تاکید بر این نکته که در طول سال یکی از اقدامات سپاه و بسیج کمک به مردم محروم است، بیان کرد: در حوزه‌های محرومیت زدایی اقدامات بزرگی انجام می‌شود و در تابستان نیز حدود ۲ هزار کولر با همکاری کمیته امداد میان نیازمندان پخش شد.

او می گوید: توزیع جهیزیه برای امر ازدواج نیز طی ماه‌های گذشته به زوج‌ها اختصاص یافت و بسته‌های جدید جهیزیه نیز در راه است که تمام تلاش ما بر این است تا قبل از پایان سال و در دهه فجر یا نیمه شعبان کمک‌های جهیزیه و سایر کمک‌های مومنانه به نیازمندان ارایه شود.

سردار معین پور به اقدامات عمرانی در حوزه‌های بهداشتی و اشتغال زایی، آب و جاده روستایی اشاره کرد و گفت: کار‌های بزرگی صورت پذیرفته و برخی نیز در حال اجرا هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.