کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سهام در اولین روز کاری خود در هفته جدید با رشد قیمت در اکثریت نماد‌ها از کوچک و بزرگ، همراه بود.

کارشناس بازار سرمایه رباب وفایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازار سهام در اولین روز کاری خود در هفته جدید توانست با رشد قیمت در اکثریت نماد‌ها از کوچک و بزرگ، دنبال شود. البته بسیاری تصمیم به خرید دارند، اما منتظر نشانه‌های رشد هستند و به همین دلیل به آرامی و با صبر در حال خرید هستند.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: امروز گروه‌های انبوه‌سازی و فلزات اساسی از شرایط به نسبت بهتری در مقایسه با دیگر گروه‌ها برخوردار بودند. ارزش معاملات کل ۲۰۲۶۰ میلیارد تومان بوده که ۴۲۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد بوده است.

وفایی همچنان می‌گوید: تعداد نماد‌های امروز مثبت ۵۰۶ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۲۹۰ نماد ثبت شد و خالص سفارشات با ورود ۷۰ میلیارد تومانی پول به بازار سرمایه همراه بود در نهایت نماد‌های بزرگ و شاخص ساز موجب رشد بیش از ۳۳۰۰ واحدی نماگر کل و قرار گرفتن در سطح ۲ میلیون و ۱۲۶ هزار واحد شدند و نماگر هم وزن نیز با رشد ۵۴۰۰ واحدی در سطح ۷۳۳ هزار واحد قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار