مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در پی اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ‌دره ۲ در محور فیروزکوه محدوده سوادکوه، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت:  در پی اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ‌دره ۲ در محور فیروزکوه محدوده سوادکوه محدودیت تردد در این محور  از امروز تا  ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ اعمال می‌شود.

به گفته وی اجرای این عملیات از روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰ (درصورت مساعد بودن شرایط جوی) و روز‌های شنبه، پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند.  

او  در خصوص موقعیت دقیق اجرای این  عملیات هم گفت:  محور فیروزکوه (محدوده سوادکوه) حدفاصل کیلومتر ۶۰  تا ۷۰ است و تردد  از مسیر انحرافی احداث شده انجام می‌شود.

همچنین بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های کشور، در پی اجرای عملیات مرمت، بهسازی و عایق‌بندی درب‌پوش‌های تونل شیرین‌سو در آزادراه قزوین-رشت محدودیت تردد در این محور  از امروز تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ اعمال می‌شود.

 این محدودیت تردد از روز‌های شنبه از ساعت ۱۴:۰۰ تا  ۱۷:۰۰روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰روز‌های چهارشنبه از ساعات ۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند.

موقعیت دقیق اجرای عملیات، آزادراه قزوین رشت حدفاصل منجیل-رودبار کیلومتر ۵۷ الی ۳۰۰+۵۷ است.

برچسب ها: حمل ونقل ، وضعیت راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار