فرماندار شوشتر گفت: به طور جدی خواستار و حامی رونق بازار شوشتر هستیم و محور اصلی برای رسیدن به این هدف خودِ کاسبان عزیز هستند که باید با مشارکت یکدیگر شرایط آن را فراهم کنند.

سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر گفت: به طور جدی خواستار و حامی رونق بازار شوشتر هستیم و محور اصلی برای رسیدن به این هدف خودِ کاسبان عزیز هستند که باید با مشارکت یکدیگر شرایط آن را فراهم کنند.

او می‌گوید: در بحث منظر و زیباسازی بازار نیاز است تغییراتی صورت گیرد و شمایل آن به شکل مطلوب و متناسب با جایگاه این محل و مردم عزیزمان ساماندهی شود.

سید موسوی با اشاره به وجود تعداد زیادی محصولات و سوغات در شوشتر گفت: ایجاد تغییر و بروز رسانی نحوه عرضه کالاها توسط اصناف، دارای اهمیت است، بنابراین برای تقویت ارتباط بین ادارات مربوطه و بازار به منظور حمایت از این مسئله، آمادگی لازم را داریم.

فرماندار شوشتر ادامه داد: بسیاری از کالاها و محصولاتی که در شوشتر وجود دارد قابلیت صادرات نیز دارند و این مسئله ظرفیت مغفول مانده‌ای است که باید در جهت تحقق آن برنامه ریزی کرد.

سید موسوی ادامه داد: بسیاری از مشکلات و مسائل بازار با همکاری مردم و اصناف قابل حل هستند که نیاز است خودشان پای کار بیایند و مشارکت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.