دبیر برگزاری مراسم «دیدار با پدران آسمانی» در ملایر از برگزاری جشن پدران آسمانی همزمان با ایام میلاد حضرت علی (ع) در ملایر خبر داد.

حسین روستایی، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد مسعود فخر کائنات مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) گفت: شهرستان ملایر یک هزار و ۱۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این شهدا تعداد زیادی شهدای متأهل و دارای فرزند بودند.

او با اشاره به اینکه از سال ۱۳۸۴ تاکنون همه ساله به مناسبت میلاد امام علی (ع) و روز پدر جشن دیدار با پدران آسمانی در شهرستان ملایر برگزار شده است، گفت: این برنامه به صورت مردمی، خودجوش و از سوی خانواده‌های معظم شهدا برگزار شده است.

دبیر برگزاری مراسم «دیدار با پدران آسمانی» ملایر گفت: امسال نیز با همکاری بنیاد شهید ملایر همزمان با فرخنده میلاد مولی متقیان امام علی (ع) جشن دیدار با پدران آسمانی در روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه درساعت ۹ تا ۱۱ صبح در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 این مراسم با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام برقراری امام جمعه اسلام‌شهر تهران است. گروه طنز لیمو ترش از صدا و سیمای همدان نیز در این برنامه اجرا خواهند داشت.

روستایی با بیان اینکه در ادامه راه شهدا باید به وصیت‌نامه شهدا عمل شود و اگر شهدا به فراموشی سپرده شوند همه دچار خسران می‌شویم، گفت: همه در قبال خون پاک تک تک شهدا مسئول هستیم و برگزاری برنامه‌ها و یادواره‌ها پاس داشت یاد و خاطره شهیدان و ارادت به جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.