دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور اعضا درمحل فرمانداری انار برگزار شد.

در این نشست امام جمعه شهرستان انار ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر گفت: دستور کار جلسه دو مسئله مهم و پیش روی ما یعنی ایام الله دهه فجر و انتخابات است و امسال رویکرد ما در دهه فجر بر سه محور مردمی بودن، حضور جوانان و مشارکت در انتخابات است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: در دهه فجر انقلاب، برنامه‌های مردمی بر پایه پیروزی انقلاب اسلامی و در روستا‌ها فضاسازی و جشن‌های ملی حتما شکل بگیرد و یک برنامه محوری به کمیته روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی اطلاع رسانی کنند و در برنامه‌های ایام الله دهه فجر هیچ کس حق بهره برداری برای کاندید خاصی و استفاده برای شخص خاصی را ندارد.

 

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات تصریح کرد: در بیانات اخیر رهبری بر مسئله انتخابات تاکید شده است و در مسئله انتخابات مهمترین کلید واژه‌ای که تاکید بر آن شده، مشارکت و حضور در پای صندوق‌های رأی است و باید همه طیف‌های مردمی و ظرفیت‌ها بسیج شوند تا حضور حداکثری محقق شود.

امام جمعه شهرستان انار از مسئولان خواست، از اصحاب رسانه دعوت و از ظرفیت آن‌ها در مسئله مشارکت استفاده شود.

صالحی فرماندار شهرستان انار هم گفت: مهم ترین اولویت ما با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مسئله مشارکت در انتخابات است و دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم است.

وی افزود: همه دستگاه‌ها باید در نشر و اطلاع رسانی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام فاطمی دادستان شهرستان انار نیز با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: دشمن به دنبال ایران هراسی است و در این دهه باید همه ظرفیت‌ها برای خنثی سازی این حربه دشمن به کار گرفته شود و با ایجاد امیدواری در مردم برای انتخابات به ویژه مشارکت حداکثری مردم کار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار