مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بارش باران و برف پراکنده، وزش باد شدید در برخی نقاط و کاهش محسوس دما بین چهار تا هفت درجه سانتیگراد در پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، استان سمنان امروز تا اواخر وقت چهارشنبه رشد ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد شدید و در ارتفاعات و نواحی شمالی بارش باران و برف، مه‌آلودگی و احتمال کولاک برف را در پیش دارد.

ایرج مصطفوی ادامه داد: سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه نقاط مختلف استان سمنان از جمله ارتفاعات و نواحی شمالی را در برمی‌گیرد و تا اواخر وقت پنجشنبه ادامه دارد و روز جمعه سامانه بارشی دیگری وارد استان سمنان می‌شود.

وی تصریح کرد: بارش پراکنده باران و برف در نقاط مختلف استان به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات از جمله پیش‌بینی‌های هواشناسی استان سمنان با کاهش بین چهار تا هفت درجه‌سانتیگراد برای آخر هفته است.

مصطفوی با اشاره به آمار جوی شبانه‌روز گذشته اظهار کرد: کوهان در میامی با دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و ایوانکی گرمسار با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار