معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر امسال، در مناطق مختلف استان، ۵۸۹ طرح افتتاح و ۵۸ طرح نیز کلنگ زنی می‌شود.

علی محمد روستا رمعاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:   دهه فجر امسال، در مناطق مختلف استان، ۵۸۹ طرح افتتاح و ۵۸ طرح نیز کلنگ زنی می‌شود که مجموع اعتبار این طرح‌ها پنج هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان است که ۳.۳ هزار میلیارد تومان آن برای طرح‌های افتتاحی است.

وی اضافه کرد: افتتاح هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و بهره برداری از طرح گاز رسانی به بخش‌های زیلایی، قلعه رئیسی و دیشموک از جمله این طرح هاست.

روستا ابراز کرد: احداث باند دوم جاده یاسوج - سمیرم در محدوده روستای سمرون، بهسازی راه اصلی گچساران - باباکلان و مجتمع پزشکی باشت نیز از دیگرطرح‌های افتتاحی دهه فجر است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در دهه فجر چندین طرح در حوزه مسکن نیز کلنگ زنی می‌شود.

روستا ادامه داد: طرح خوراک آبزیان، فرآورده‌های لبنی، تامین آب اراضی نقارخانه و اجرای چند سد خاکی از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

حدود ۸۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام و مهم در کهگیلویه‌وبویراحمد وجود دارد که با اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی ۲۰۰ مورد از آن‌ها تا پایان ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.