رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر شروع بارش برف از امروز در استان و صدور هشدار نارنجی، مردم باید از هر گونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

غلامعلی نوربخش اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده از هم‌اکنون ماموران پلیس راه در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام محور‌های استان باز بوده و تردد جریان دارد، افزود: از رانندگان درخواست می‌شود تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند و قبل از سفر از پر بودن مخزن بنزین خودرو و سالم بودن وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنند.

نوربخش اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ اداره‌کل راهداری استان تماس گرفته و از وضعیت جوی راه‌ها مطلع شوند.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: پرهیز از عجله و شتابزدگی در رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی و توجه کافی به جلو در حین رانندگی از نکات بسیار مهم در شرایط جوی نامساعد است.

نوربخش ادامه داد: کلیه رانندگان باید آموزش‌های لازم را در خصوص نحوه بستن زنجیر چرخ فرا گیرند تا از هرگونه راهبندان و انسداد مسیر جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار