قناعت گفت: ۲ بیمارستان شهرستان‌های خوسف و بشرویه در دهه فجر افتتاح رسمی می‌شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه آخرین طرح‌های حوزه بهداشت و درمان استان، گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بیمارستان‌های ۲ شهرستان خوسف و بشرویه در ایام الله دهه فجر و با حضور مهمانان کشوری به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: بهره برداری از این ۲ بیمارستان، از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی است.

قناعت با اشاره به برخی از اقدامات دولت در ۲ سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان استان، اظهار کرد: تأمین MRI شهرستان‌های فردوس و طبس، ارتقای دانشکده‌های علوم پزشکی قاین و فردوس و تأمین بالگرد اورژانس از جمله تجهیزات درمانی است که طی این ۲ سال به استان تزریق شده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ارتقای شاخص‌های بهداشتی خراسان جنوبی از نتایج توجهات دولت به حوزه بهداشت و درمان در این استان است.

او با اشاره به مطالبه مردم شهرستان بشرویه درخصوص تسریع در روند احداث بیمارستان دوم این شهر، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این بود که این طرح به سرعت تکمیل شده و به مردم شهرستان بشرویه خدمات رسانی کند.


بیشتر بخوانید


قناعت عنوان کرد: براساس برنامه ریزی‌های دانشگاه علوم پزشکی، برخی از خدمات درمانی در بیمارستان اول و برخی هم در بیمارستان دوم ارائه خواهد شد و به عبارتی ۲ بیمارستان مکمل یکدیگر خواهند بود.

استاندار سپس به روند اجرای کار در بیمارستان خوسف اشاره کرد و گفت: کار شبانه روزی نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی به جهت سرعت دادن به روند عملیات اجرایی در این طرح قابل تحسین است.

او با اشاره وضعیت موجود این طرح، گفت: باید تمام تلاش خود را بکنید که محوطه سازی بیمارستان هم قبل از افتتاح طرح به صورت کامل انجام شود.

قناعت از تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این ۲ بیمارستان خبر داد و گفت: به جهت اینکه در روند خدمات دهی ۲ بیمارستان خللی ایجاد نشود، جذب نیروی انسانی مورد نیاز، قبل از افتتاح طرح‌ها انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار