برنامه‌های دهه‌ی فجر امسال در هزار و ۶۴۰ مسجد لرستان برگزار می‌شوند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر مشارکت مردم و مسئولان در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه ی فجر گفت:یک هزار و ۶۴۰ مسجد فعال استان میزبان جشن‌های متنوع در دهه مبارک فجر است.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: اقدامات دستگاه‌های اجرایی باید برای عموم رسانه‌‌ای شود و تنوع‌بخشی، طراوت، شور و شوق در برنامه‌های جشن انقلاب ضروری است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۷ کمیته در ستاد دهه فجر لرستان گفت :همه ی برنامه‌های ایام الله دهه فجر باید پیوست انتخاباتی داشته باشد و آرمان‌های انقلاب با حضور و نقش‌آفرینی مردم تبیین شود.

 به صدا درآمدن زنگ انقلاب در همه ی مدارس استان، برگزادی برنامه‌های مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) در استان دیدار و تجلیل از خانواده‌ها معظم شهدا برگزاری جشن انقلاب در یک‌ هزار و ۵۸۹ دهیاری، نشست بصیرتی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی غرفه‌های فرهنگی، راه‌اندازی پویش انقلاب مردم در فضای مجازی، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه و اهدای یکصد سری جهیزیه به نوعروسان از اقدامات دهه فجر در استان خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم با تأکید بر فراهم کردن زمینه ی افزایش مشارکت مردم در انتخابات با اقدامات فرهنگی گفت: انتشار عملکرد خدمات دولت سیزدهم در لرستان باید از سوی رسانه‌ها منعکس شود و امیدآفرینی در برنامه‌های دهه ی فجر پیش‌درآمد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال است.

اعظم روانشاد با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان علیه نظام اسلامی گفت:باید با اقدامات فرهنگی زمینه ی افزایش مشارکت مردم در رویداد مهم انتخابات را فراهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.