پس از عقب نشینی ارتش صهیونیستی از خان یونس مردم این منطقه متوجه شدند قبر‌های یک گورستان تخریب و به اجساد بی‌حرمتی شده است.

پس از عقب نشینی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از منطقه‌ای در جنوب شهر خان یونس در جنوب غزه مشخص شد که نظامیان این رژیم قبر‌های قبرستان این منطقه را حفر کرده اند.

خبرنگار آناتولی گزارش داد: سربازان ارتش اسرائیل صبح امروز یکشنبه از منطقه جنوب شهر خان یونس پس از چند روز تهاجم زمینی به این شهر عقب نشینی کردند. عقب‌نشینی ارتش از این مناطق مشخص کرد که سربازان اسرائیلی در حال حفاری قبور در خان یونس بودند، این امر باعث تخریب تعداد زیادی قبور و تجزیه اجساد داخل آنها شد.

روز جمعه ارتش اشغالگر صهیونیستی به بهانه جست و جوی اجساد اسرای صهیونیست به تخریب قبرستانی در خان یونس و نبش قبر‌های موجود در آن اعتراف کرد. ارتش صهیونیستی در این باره مدعی شد: ارتش در چارچوب اطلاعات مهم و عملیاتی برای پیدا کردن اجساد اسرا در مکان‌های مشخص که حاکی از امکان یافتن اجساد آن‌ها بود، این کار را انجام داد.

ارتش صهیونیستی افزود: معلوم شد که  اجساد یافت شده اجساد اسرای اسرائیلی نبوده و بنابراین به قبر‌ها بازگردانده شدند.

اما پس از عقب نشینی خودرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی از مجاورت بیمارستان «ناصر» در خان یونس، روز جمعه، فلسطینی‌ها تعدادی از اجساد در حال تجزیه را که نیرو‌های اشغالگر اسرائیل در جریان تخریب از قبور خارج کرده بودند، جمع آوری کردند.

صحنه‌هایی که فعالان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند نیز صحنه‌هایی از کندن قبر‌ها و بیرون‌آوری اجساد از داخل آن‌ها را نشان می‌دهد که پس از خروج نیرو‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی، قبرها برخلاف آنچه که ادعا می‌شود، تخریب شده‌اند.

ارتش اشغالگر اسرائیل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که ۲۵۱۰۵ شهید و ۶۲۶۸۱ مجروح بر جای گذاشته و باعث یک فاجعه انسانی و بهداشتی و آواره شدن حدود ۱.۹ میلیون نفر یعنی بیش از ۸۵ درصد از مردم غزه شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
توجه توجه پیشگویی در منطقه مورد توجه جهانیان به زودی نابودی صهیونیسم ومنزوی شدن کامل سیاسیون آمریکایی وانگلیسی وفرانسوی وآلمانی و‌کانادایی که نظام سرمایه داری وبرده داری ونژادپرستی وضدبشری را تشکیل داده بودندو قوانین سازمانهای بین المللی را زیر پا گذاشته اند وبه شعور ملتهای معترض بپا خواسته در صحنه های جهانی دهن کجی کرده فرا خواهد رسید ودر آمریکا ملت به خیابان میریزند وکاخ سفید را سیاه میکنند وبه آزادی همه اقشار ملت آمریکا میرسند
آخرین اخبار