دستیار ویژه رئیس جمعیت هلال‌ احمر با تاکید بر ضرورت پایان جنگ در غزه، اجماع جهانی ایجاد شده در این رابطه را مهم توصیف کرد.

سعید اوحدی، دستیار رئیس جمعیت هلال‌احمر در کنفرانس بین المللی بشردوستانه حمایت از فلسطین با تاکید بر ضرورت پایان جنگ در غزه گفت: هلال احمر ایران در چند ماه اخیر تلاش کرد تا کمک‌های مردمی را به دست مردم بی دفاع غزه برساند، اما رژیم صهیونیستی مانع این امر شد و کمک‌های جهانی به غزه را محدود کرده است. علاوه بر این، رژیم صهیونیستی اقدام به کشتار مردم می‌کند که عملا نقض قوانین بین المللی و بشردوستانه است و دولت‌ها تا به امروز هیچ واکنشی نسبت به این امر نداشته اند.

او بیان کرد: امروز باید با همکاری سراسری به رژیم صهیونیستی فشار وارد کنیم تا هر چه سریع‌تر جنگ را به اتمام برساند و مسیر برای کمک‌های جهانی‌به مردم غزه باز شود.

اوحدی تصریح کرد: اقدامات خصمانه علیه مردم فلسطین مورد پذیرش هیچکس نیست و بر همین اساس یک اجماع جدی علیه این رژیم در جهان شکل گرفته است. این اجماع باید منجر به کمک رسانی به مردم غزه شود. امروز نیز با ایده رئیس هلال احمر ایران دور هم جمع شده ایم تا راهی برای پایان دادن به این جنگ و محکوم کردن متجاوزان صهیونیستی پیدا کنیم و این رویداد باید منتج به اقدامی عملی و هماهنگ شود.

دستیار ویژه رئیس هلال احمر ایران گفت: امروز باید در مسیری حرکت کرد که هر چه سریع‌تر به مردم غزه کمک شود و گام‌های عملیاتی برداشته شود. مردم غزه چشم انتظار کمک‌های ما هستند و مشخصا با هم افزایی می‌توان این استمداد را به گوش جهانیان رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار