معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان پیشرفت فیزیکی واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان را بین ۳۰ تا ۳۱ درصد عنوان کرد.

میثم آذر سا معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان گفت: طرح هیا نهضت ملی در حال حاضر در اهواز، دزفول، اندیمشک، بهبهان و چند شهر دیگر طی ۲ سال گذشته عملیاتی شد.

او افزود: مجموع واحد‌های در حال ساخت ۱۲ هزار است که به طور میانگین در حدود ۳۰ الی ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

آقای آذر سا به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در رامهرمز اشاره کرد و یادآور شد: زمین‌های مورد نظر برای اجرای این طرح در رامهرمز موقوفه هستند که کار کردن در این زمین‌ها امکان پذیر نیست؛ لذا پیگیر توافقاتی با مجموعه اوقاف هستیم تا بتوان طرح‌های نهضت ملی را در آن‌ها ادامه داد اگرچه نیاز است هماهنگی‌های بین وزارتی در این حوزه اتفاق افتد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص مشکلات ایجاد شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ایذه می‌گوید: پیگیر الحاق زمین‌ها به محدوده شهری وجود دارد که باید روالی آن طی شود.

این مقام مسئول ادامه داد: هم از حوزه سازمان محیط زیست و هم وزارت راه و شهرسازی پیگیر هستیم تا شورای عالی شهرسازی بپذیرند که این اراضی به محدوده شهر ایذه اضافه شوند.

زمین‌های پیرامون شهر ایذه عمدتا بافت کشاورزی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.