فرماندار گرمسار :

اصلاح ۶ نقطه حادثه‌خیز شهر گرمسار در دستور کار قرار گرفت

خانی با تاکید بر ضرورت کاهش بار ترافیکی در مرکز این شهر، گفت: ۶ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری گرمسار شناسایی شد و اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت.

رضا خانی فرماندار گرمسار با بیان اینکه ۶ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری گرمسار شناسایی شد، گفت: بر اساس گزارش‌ها و آمار تصادفات پلیس راهور و نیروی انتظامی شهرستان گرمسار میدان استاندارد، خیابان شهید علیزاده، میدان امام خمینی (ره) تقاطع دانشگاه آزاد گرمسار، خیابان سیادت و خیابان شهید دهقانی، از جمله نقاط حادثه‌خیز و پرترافیک شهرستان محسوب می‌شود که اصلاح این نقاط در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه برای اجرای طرح ترافیکی یکطرفه شدن خیابان شهید علیزاده انجام شد، افزود: اصلاح هندسی و ایمن‌سازی تقاطع میدان استاندارد به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت و طرح‌های ترافیکی و عمرانی در شورای ترافیک شهرستان مطرح شد و پس از تأیید نهایی کارشناسان توسط شهرداری به مرحله اجرا می‌رسد.

فرماندار گرمسار بیان کرد: برای کنترل بار ترافیکی در خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل میدان شهدا و میدان امام خمینی (ره) در کوتاه‌مدت اجرای طرح پارکبان و نظارت بیشتر پلیس راهور گرمسار جهت کنترل ترافیک این خیابان انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.