دانشگاه پیام نور اصفهان در چهارمین اجلاس سالیانه رییسان استانی ۳۱ دانشگاه کشور، حائز رتبه نخست شد.

بر اساس اعلام روز شنبه روابط عمومی دانشگاه پیام نور اصفهان؛ این دانشگاه بر اساس فعالیت‌ها در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری، روابط عمومی، اداری، مالی، عمرانی، حقوقی، آموزش‌های آزاد، درآمد غیرشهریه‌ای، نظارت و ارزیابی و امتحانات، رُتبه نخست را در این اجلاسیه کشوری کسب کرده است.

بحث و بررسی در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و حقوقی با توجه به اسناد بالادستی از مهمترین اهداف چهارمین اجلاس رییسان استانی دانشگاه‌های پیام نور است که امسال ۲۶ دی به میزبانی دانشگاه پیام نور بندرعباس آغاز شد و چندی پیش به کار خود پایان داد.

دانشگاه پیام نور استان اصفهان در حال حاضر ۳۵ مرکز و واحد با حدود ۴۰ هزار دانشجو دارد.

در حال حاضر ۷۰۰ کد رشته در سه مقطع تحصیلی در دانشگاه پیام نور استان اصفهان ارائه می‌شود و حدود ۲۵ درصد از دانشجویان این دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند.

اصفهان بعنوان دومین استان دانشگاهی کشور از ۱۹۹ موسسه آموزش عالی و پژوهشی فعال با حدود ۲۰۸ هزار دانشجو و سه هزار و ۵۳۹ عضو هیات علمی برخوردار است.

اکنون در سراسر کشور ۳۶۰ هزار دانشجو در رشته‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند و جذب دانشجو در این دانشگاه‌ها امسال ۱۲ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.