معاون استاندار اردبیل گفت: زمینه ایجاد شور انتخاباتی به عنوان جشن سیاسی و حضور مردم در برپایی جشن انقلاب اسلامی را باید فراهم کنیم.

رضا قاسمیان با بیان اینکه باید برای برپایی جشن‌های ویژه دهه فجر گام‌های جدی برداشته شود، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید زمینه ایجاد شور انتخاباتی به عنوان جشن سیاسی و حضور مردم در برپایی جشن انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

معاون استاندار اردبیل با تاکید بر توجه به تبیین و روشنگری در بین دانش آموزان، دانشجویان و نسل جوان افزود: تمامی مسؤولان در دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای پرشورتر برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش را یاری کنند و به حوزه‌های دانش آموزی و دانشجویی بیش از پیش بها بدهند.

او با بیان اینکه مردم انقلابی ایران توانمندی فتح قله‌های استقلال و آزادی را از همین مسیر و منبع، دریافت می‌کنند، گفت: این انقلاب متعلق به مردم است و ضروری است که مردم با حضور در این برنامه‌ها از خدمات عمومی دولت و انقلاب مطلع شوند.

قاسمیان با اشاره به اینکه دفاع از اسلام، حفظ جایگاه رهبری و تقوای حداکثری در اولویت برنامه‌های دهه فجر است، افزود: فضاسازی محیطی و تولید محتواهای مرتبط با دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی کشور و استان، از جمله اقداماتی است که در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.