مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: رویداد مدرسه، منزل و تعالی محصل در ۳ بخش در مدارس استان برگزار می‌شود.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی مُحصل در مدارس استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این رویداد در جهت اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر افزایش مشارکت خانواده‌ها در فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدرسه به مدارس استان ابلاغ شده است.

او از این رویداد به عنوان فرصت مغتنم در جهت معرفی خلاقیت ها، نوآوری ها، فعالیت‌های بدیع، کارا و اثر بخش و قابل تعمیم به خانواده‌ها و انجمن‌های اولیا و مربیان و فرهنگیان در جهت مشارکت اثر بخش در نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: این رویداد در ۳ بخش تجربه نگاری، ایده پردازی و مقالات علمی برگزار می‌شود.

موسوی نژاد اظهار کرد: ۳ بخش فوق در ارتباط با محور‌های ارتقای مشارکت، چالش ها و راهکار‌های خانواده در فرایند‌های تربیتی مدرسه و مردمی سازی تعلیم و تربیت، آموزش و توانمند سازی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده و ارتقای جایگاه انجمن اولیا و مربیان در فرایند‌های تربیتی مدرسه و ارائه راهکار در جهت بهبود نقش آفرینی انجمن اولیا و مربیان در مدارس برای گروه مخاطبین برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را تا بیستم بهمن به کارشناسی انجمن اولیا و مربیان ادارت سطح استان تحویل دهند، خواستار مشارکت حداکثری خانواده‌ها و اعضای انجمن اولیا و مربیان وهمکاران فرهنگی در این رویداد شد.

او گفت: دبیرخانه کشوری رویداد در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مستقر است و پس از داوری آثار در دبیرخانه استانی مستقر در اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل، از هر بخش رویداد، ۳ اثر برتر جمعا ۹ اثر برای رقابت به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.