مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: رویکرد وزارت ورزش و جوانان تمرکز زدایی از پایتخت و سپردن برنامه‌های مهم به استان‌ها است.

آیین تکریم و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و جامعه ورزشی برگزار شد و محمدعلی ربیعی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان معرفی شد.

منعم مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ارزش و اعتبار ورزش کشور را باید در رهنمود‌های رهبر انقلاب در دیدار با قهرمانان ورزشی جستجو کنیم.

او با اشاره به اینکه در رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان توجه به کلیه بخش‌های ورزش و جوانان را شاهد هستیم افزود: در رویکرد جدید وزارت تلاش در تمرکز زدایی و خارج کردن برنامه‌های مهم ملی و بین المللی از پایتخت به استانهاست و تلاش می‌شود که بسیاری از مسابقات در استان‌های دیگر هم برگزار شود.

منعم اظهار کرد: پیگیری استفاده از ظرفیت‌های مالی، توجه به سند آمایش سرزمین که زمینه ساز پیشرفت ورزش، توجه به آینده نگری در سند توسعه ورزش کشور که به زودی تصویب خواهد شد از جمله اقداماتی است که در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: طرح بررسی طرح‌های نیمه تمام ورزشی کشور مشخص شده است و این طرح‌ها تعیین تکلیف خواهد شد. 

او با توجه به پیش رو بودن انتخابات گفت: رسالت اصلی ما تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است بدون جانب داری و انجام کار سیاسی در انتخابات؛ 

منعم از همه هیأت‌ها و سمن‌ها خواست که حضور فعال پای صندوق‌های رأی را داشته باشند.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی هم گفت: سلامت جسم، روح و عقل ما در نتیجه ورزش به وجود می‌آید و برای پویایی در زندگی باید بخشی از زندگی خود را به ورزش اختصاص دهیم.

او افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به ورزش قهرمانی دارد و در حوزه جوانان به دلیل وجود آسیب‌های فراوان باید هویت ملی و انقلابی جوانان بر اساس فرمایشات رهبری ارتقا یابد تا آسیب‌ها در حوزه جوانان به حداقل برسد.

طالبی تصریح کرد: باید مواظب باشیم که سبک زندگی اسلامی را به زندگی غربی تغییر ندهیم؛ معاونت جوانان ما در این حوزه باید نهایت تلاش خود را داشته باشند.

معاون استاندار گفت: در حوزه ورزش و جوانان زیرساخت‌های ما با توجه به مرزی بودن استان، مناسب نیست و با توجه به حضور حداکثری مردم خراسان جنوبی در انتخابات و همه صحنه‌های دیگر، باید توجه خاصی از سوی وزارت ورزش و جوانان به خراسان جنوبی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار