فرماندار بافق از افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی در شهرستان بافق خبر داد.

ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق با اشاره به پیگیری مسائل مربوط به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و معادن شهرستان در قبال تعهدات خود نسبت به آموزش و پرورش شهرستان، گفت: تکمیل مدارس نیمه تمام طالقانی و خیری رضائیان و همچنین احداث و تکمیل تحهیزات مدارس ۲۲ بهمن، پیروزی و ۲ آموزشگاه جدید در ۲ نقطه دیگر شهر، در برنامه قرار گرفته و باید هر چه زودتر اقدامات مربوطه انجام شود. 

او افزود: در مورد احداث آموزشگاه ۲۲ بهمن، مقرر شد در اسرع وقت تجهیزات آموزشگاه جمع آوری و با حضور مدیر آموزشگاه و اعضای شورای دانش آموزی در روز ۱۱ بهمن آموزشگاه قدیمی تخریب و آغاز عملیات عمرانی برای احداث مدرسه جدید شروع شود.

دهقان با تاکید بر ایجاد فضا‌های جدید آموزشی در شهرستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳، یاد آور شد: امیدواریم با همکاری شرکت‌ها و معادن و همراهی اداره کل نوسازی مدارس استان، ۲ آموزشگاه نوآوران را، سازندگان برای سال تحصیلی آینده آماده‌سازی کنند. 

او با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از افتتاح آموزشگاه‌های شهید اکرمی و شهید شاهپورزاده خبر داد و گفت: به همین مناسبت آیین ساخت سه آموزشگاه جدید ۲۲ بهمن، پیروزی و شهید بهشتی، کلنگ زنی و از محل مسئولیت‌های اجتماعی معادن اقدامات لازم انجام می‌شود. 

فرماندار بافق افزود: برنامه شورای آموزش و پرورش شهرستان این است که تا پایان سال ۱۴۰۲، پروژه‌های نیمه تمام آینده سازان، کوثر و پاسداران و طرح توسعه تلاش و هنرستان شهدای دانش آموز به اتمام برسد.

اختصاص سه هزار مترمربع ایزوگام برای مدارس، تکمیل زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید سلیمانی، تامین اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی برای بهسازی سیستم سرمایشی و گرمایش مدارس، تامین اعتبار برای تجهیز کارگاه‌های هنرستان تلاش و تکمیل زمین چمن مصنوعی مدارس حجاب و شهید دهستانی از دیگر مواردی بود که در جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است این جلسه به منظور بررسی پروژه‌های نیمه تمام، تعمیرات و تجهیزات مدارس شهرستان بافق، با حضور محسن کاظمی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار