فرماندار ویژه مهاباد گفت: پارک خودرو‌های سنگین و تانکر‌های سوخت‌رسان در مناطق مسکونی داخل شهر ممنوع بوده و این خودرو‌ها باید در مکان مشخصی استقرار داشته باشند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه شورای ترافیک، گفت: استقرار و پارک خوردو‌های سنگین در محدوده داخل شهر و مناطق مسکونی برای شهروندان ایجاد مزاحمت و نا امنی کرده و ضروری است مکان مشخص برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه مکان یابی احداث ساختمان پلیس راه این شهرستان باتوجه به تامین اعتبار آن انجام شده و عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: وجود ساختمان اداری مستقل پلیس راه مهاباد یکی از ضروریات شهرستان بوده که مکان یابی احداث آن انجام شده است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به ترافیک شدید سطح شهر بویژه در بعدازظهر ادامه داد: از پیشنهادات و طرح‌های ترافیکی که بتواند به بهبود وضعیت ترافیکی کمک کند استقبال خواهیم کرد.

عباسی در ادامه با بیان اینکه نصب هرگونه موانع و سرعت گیر باید استاندارد و طبق نظر کارشناسی باشد، گفت: شهرداری با همکاری راهنمایی و رانندگی نسبت به ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی که بدون مجوز اقدام به مسافرکشی در سطح شهر می‌کنند، اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.