مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به مردم به منظور جابجایی و امور رفاهی لیلةالرغائب در آرامستان های این شهر اندیشیده شده است.

آقای جلالی با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی مراسم لیلةالرغائب از آمادگی کامل برای برگزاری این روز در نخستین پنجشنبه ماه رجب خبر داد و گفت: با هماهنگی تمام نهاد‌های انتظامی، امدادی و خدمات رسان تمهیدات گسترده‌ای برای روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری اتخاذ می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه لیلةالرغائب به عنوان نخستین پنجشنبه ماه رجب در اعتقادات مردم دیندار ایران اسلامی یادآور شد: با توجه به افزایش حضور شهروندان در آرامستان‌های شهر برنامه‌هایی مانند محدودیت‌های ترافیکی، پیش بینی اتوبوس‌های شرکت واحد، خدمات رفاهی و دیگر موارد مورد نیاز پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز هم از برنامه‌های این سازمان برای انتقال شهروندان به آرامستان‌های شهر در نخستین پنجشنبه ماه رجب خبر داد و گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضای شهروندان برای حضور در آرامستان‌های شهر این سازمان با تخصیص ناوگان مورد نیاز در قالب ناوگان بخش خصوصی و ملکی با نظارت و کنترل عوامل بهره برداری و گشت‌های نظارت و بازرسی و پشتیبانی فنی و امدادی اقدام به ارائه خدمات مناسب و بهینه برای جابجایی شهروندان عزیز در این روز خواهد کرد.

آقای حسین زاده افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز با اختصاص بیش از ۸۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از ساعت ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه جابجایی مسافران را در مسیر‌های مربوطه بر عهده خواهد داشت و در کنار این خدمات گسترده سایر خطوط به ویژه سامانه اتوبوس‌های تندرو، خدمات روزمره خود را با تمامی توان ارائه خواهند کرد و شهروندان می‌توانند از این خدمات نیز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز ادامه داد: تعدادی از اتوبوس‌های واحد گشت نیز برای پشتیبانی خدمات رسانی در گلزار شهدای وادی رحمت جهت ارائه خدمات مطلوبتر جهت استقرار پیش بینی شده است و در صورت نیاز اتوبوس بیشتری وارد شبکه خدمات رسانی خواهد شد.

وی اعلام کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز با تمامی توان در مسیر‌های زیر در لیلةالرغائب در خدمت شهروندان خواهد بود.

گلزار شهدای وادی رحمت: حرکت اتوبوس‌ها از ابتدای ضلع غربی پایانه محققی
آرامستان ملک: حرکت اتوبوس‌های خط ۱۲۰ شهید بهشتی از پایانه میدان شهدا
آرامستان بقائیه: حرکت اتوبوس‌های مسیر ۱۰۲ شهید منتظری از ضلع شرقی پایانه محققی
آرامستان امامیه: حرکت اتوبوس‌های مسیر ۱۰۴ مشروطه- ترمینال از ضلع شرقی پایانه محققی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.