شهردار اردبیل گفت: عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر و خیابان‌های اردبیل ادامه دارد که تاکنون با توجه به بارش سنگین برف موفق به بازگشایی خیابان‌های اصلی شده‌ایم.

محمود صفری در راستای آخرین وضعیت برف‌روبی معابر و خیابان‌های اردبیل اظهار کرد: نیرو‌های خدمات شهری از همان ساعت‌های اولیه بارش پای کار بوده و به صورت ۲۴ ساعته مشغول برف‌روبی معابر و خیابان‌های اردبیل هستند.

او با بیان اینکه در حال حاضر خیابان‌های اصلی بازگشایی شده است و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد، افزود: عملیات برف‌روبی معابر ادامه دارد که در حال حاضر در حال بازگشایی و برف‌روبی کوچه‌های فرعی و خیابان‌های زیر ۲۰ متر هستیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم با توجه به اینکه بارش برف سنگین بوده صبر و حوصله به خرج دهند تا ما بتوانیم به بازگشایی معابر بپردازیم و با توجه به اینکه پارک خودرو‌ها در حاشیه خیابان‌ها باعث کند شدن روند برف‌روبی می‌شود، به منظور پاک‌سازی بهتر معابر شهر از پارک در حاشیه خیابان‌ها خودداری کنند.

صفری با تاکید بر اینکه لازم است همه مردم هوای درختان را در روز‌های برفی داشته باشند، خاطرنشان کرد: شهروندان در موقع بارش برف سنگین درختان موجود در مقابل منازل و مغازه‌های خود را تکانده و در نگهداری درختان کمک حال شهرداری باشند.

او با بیان اینکه کیسه‌های نمک در مسیر سربالایی و پل‌ها جانمایی شده و شهروندان در صورت نیاز می‌توانند استفاده کنند، افزود: لطفاً همشهریان همکاری لازم را با شهرداری و نیرو‌های خدمات شهری انجام دهند تا بتوانیم خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.