نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آثار شکست مقاومت‌های ملت‌های بیدار منطقه و مردم ایران اسلامی بر استخوان‌های پوسیده استکبار پیداست.

آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جلسه دیدار دست‌اندرکاران نکوداشت روز شهرستان سربیشه گفت: بنده قبل از انقلاب اسلامی و دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن در سربیشه رفت و آمد داشته ام و بهترین خاطرات زندگیم از این شهرستان است.

او با بیان اینکه تمامی شهدا برای فداکاری در راه توحید جهاد کردند و شهید شدند، افزود: امروز بزرگداشت و نکوداشت نام آن‌ها امری ضروریست.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه امروز بین اسلام و کفر جنگ ترکیبی و همه جانبه برقرار شده، عنوان کرد: استکبار و استعمار قبل از پیروزی انقلاب، بعد از انقلاب، در جنگ تحمیلی، در یمن، افغانستان، سوریه، فلسطین و ... نتوانسته اهداف خود را پیاده‌سازی کند و آثار شکست مقاومت‌های ملت‌های بیدار منطقه و مردم ایران اسلامی بر استخوان‌های پوسیده استکبار پیداست.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز سخن بر این است که در خود کشور‌های غربی هر روز تظاهرات چند صد هزار نفری علیه دولت‌های فاسد و فاسق‌شان به راه می‌افتد و مردم این کشور‌ها از سیاست‌های شوم سردمداران خود اعلام برائت و انزجار می‌کنند، این به معنای صدور انقلاب اسلامی است و مردم دنیا از انقلاب ما الگوبرداری کردند.

او با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی منحصر به ایران و کشور‌های منطقه نیست بلکه حق مردم جهان است و تنها راه نجات از دست این غول‌های بیابانی آرمان‌های این انقلاب است، تصریح کرد: غول‌ها و جنایتکارانی که با شعار دموکراسی و آزادی هر جنایتی می‌کنند، سه ماه است زن و بچه‌ها و مسجد و بیمارستان را بمباران و ویران می‌کنند و هیچ محدودیتی در جنایت ندارند.

آیت‌الله عبادی ادامه داد: شورای امنیت و سازمان حقوق بشر هم در حقیقت یک شورا و سازمان مسخره است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: آن‌ها باید بدانند مردم دنیا دیگر بیدار شده و گول بازی‌های سیاسی آن‌ها را نمی‌خورند.

او با بیان اینکه ما در مقطع حساسی قرار داریم و داریم به پیروزی‌ها و قله‌ها نزدیک می‌شویم، بیان کرد: پیچ تاریخی انقلاب اسلامی یک تولد دارد که آن هم نجات بشر است و عاقبت این پیچ تاریخی ان شاءالله ظهور حضرت حجت خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.