نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شهادت‌طلبی، تنها پادزهر در مقابل مستکبران است.

آیت الله عبادی در شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان گفت: روحیه ایمان و فداکاری و شهادت‌طلبی بود که برای مردم ایران و منطقه امنیت ایجاد کرد.

وی با اشاره به جنایت اسراییل در غزه و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل آنان، افزود: ظلمی که اسرائیلی‌ها وارد می‌کنند همواره دنیا را تهدید می‌کند و با همه ادعا‌های دموکراسی خود تاکنون علاوه بر زنان و کودکان، بیش از ۱۱۱ خبرنگار را شهید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شورای امنیت و جامعه جهانی پر ادعا در جلوگیری از جنگ قانون ندارد و وجودش نمایشی است گفت: شهادت‌طلبی تنها پادزهر در مقابل فرعونیان و مستکبران امروز است.

آیت الله عبادی با اشاره به ادعای اروپا درخصوص دموکراسی و حکومت مردم بر مردم افزود: سوابق و شناسنامه اروپایی‌ها نشان می‌دهد از ۵۰۰ سال قبل اروپای وحشی به جان مردم دنیا افتاده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا همین اروپای وحشی است که روی قبر بومیان ساخته شد، گفت: هیچ وقت شهادت‌طلبی در مهندسی استکبار دیده نشده است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با یادآوری جنایات استکبار و کشف حجاب و تحمیل فساد و فحشا بر مردم ایران قبل از انقلاب اسلامی به یکه‌تازی دشمنان در کشور اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه منافع اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در کشور ایران مشخص و تمام کشور در دستشان بود و حتی تعیین مقامات اصلی کشور توسط آن‌ها صورت می‌گرفت و کشور را غارت می‌کردند، اما باز هم قانع نبودند.

آیت الله عبادی گفت: در چنین شرایط خفقان، آن چیزی که جان و مال مردم و کشور را حفظ و دشمن را متوقف کرد روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران بود و همین روحیه بود که دست داعش را نیز از ایران و کشور‌های همسایه کوتاه کرد.

وی افزود: باید مراسم بزرگداشت شهدای استان را طوری برگزار کنیم که قشر نوجوان و جوان را به سمت بهترین‌ها هدایت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.