مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: تا کنون مجوز ۲ هزار و ۳۴ طرح صنعتی در استان صادر شده است.

بختیار خلیقی در جلسه شورای هم خانواده صمت، گفت: در شهرستان‌ها توسط نهاد‌های توسعه‌ای شستا، ایمیدرو، کمیکو و تاسیکو خواستار سرمایه گذاری با توجه به ظرفیت‌های آن‌ها شده ایم و خوشبختانه شستا اخیرا در سقز برای طرح توسعه طلای کردستان ورود پیدا کرده است.

وی افزود: همچنین از ایمیدرو درخواست ورود به بحث سرمایه گذاری در استان را داشته ایم و با توجه به طرح تحول ۳ جانبه در استان و اجرای پرواز ژئوفیزیک دیواندره و طرح مطالعه شناختی، انتظار می‌رود ایمیدرو در محدوده‌های امید بخش ورود پیدا کند و معادن تازه کشف شده در قالب مزایده به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: نهضتی که در مجموعه صمت برای امر سرمایه گذاری راه افتاده بسیار خوب است و خوشبختانه بحث مجوز سرمایه گذاری لوازم خانگی در شهرستان سنندج با اشتغال زایی ۵۰۰ نفر صادر شده است.

خلیقی گفت:مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با بیان اینکه تا کنون مجوز ۲ هزار و ۳۴ طرح صنعتی در استان صادر شده است، گفت: در حال حاضر مجوزهای صنعتی در کمتر از ۴۰ دقیقه صادر می شود و این نشان از تسهیل در امر سرمایه گذاری استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.