سرپرست اداره کل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به وضعیت جوی استان تا اواخر هفته گفت : شرایط پایدار جوی به همراه کاهش دما تا پایان هفته برای کرمانشاه پیش بینی می‌شود.

محمدعلی زورآوند سرپرست اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی شرایطی نسبتاً پایدار در حال تقویت در جو منطقه است که کم و بیش تا پایان هفته ادامه می‌یابد.

وی افزود: مهمترین پیامد این وضعیت در ۲۴ ساعت آینده تشکیل مه خواهد بود که طی ساعاتی از امشب تا اوایل وقت فردا و در نواحی سرد و معتدل، نمود بیشتری خواهد داشت.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ظهر فردا تا پایان هفته به استثنای در بعضی ساعات وزش باد ملایم و رشد ابر، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

زورآوند بیان کرد: دمای هوا که امروز تغییرات چندانی نخواهد کرد، در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه به طور نسبی کاهش و در ۲ روز پایانی هفته به آرامی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به آمار بارش‌های سامانه اخیر بارشی در استان کرمانشاه، گفت: میانگین بارش‌های اخیر در استان کرمانشاه ۱۴.۶ میلیمتر بوده، اما رکورددار بارش پاوه با ۱۱۳ میلیمتر بوده است .

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.