سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اکنون دستان رژیم صهیونیستی از کمترین دستاورد راهبردی خالی است و این جنایات هرگز نجات‌بخش رژیم آپارتاید از خطر فروپاشی نخواهد بود.

 «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به مناسبت یکصدمین روز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در فضای مجازی نوشت: «یکصد هزار قربانی فلسطینی (شامل بیش از ۲۳ هزار شهید و بیش از ۶۰ هزار مجروح) در نتیجه یکصد روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، سابقه‌ای سیاه، ننگین و شرم‌آور را برای همیشه در صفحات تاریخ و در محکمه وجدان‌های بشری برای رژیم جعلی اسراییل و دولت آمریکا به ثبت رسانده است».

وی افزود: «اکنون دستان رژیم صهیونیستی از کمترین دستاورد راهبردی خالی است و این جنایات هرگز نجات‌بخش رژیم آپارتاید از خطر فروپاشی نخواهد بود و چیزی جز سراشیبی سقوط برای رژیم و سرافکندگی و مسؤولیت بین‌المللی برای حامیان شناخته شده آن نخواهد افزود. آینده از آنِ فلسطین و ملت مظلوم، اما صبور و مقاوم آن است».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
حالا تو خیلی خودتو اذیت نکن اونقدرکه شما به فکر اونا هستین خودشون نیستن از بازی دیشب معلوم بود به جز تماشاگرای ایرانی کسی دیگه شعار نمی‌داد همه چیزو کردین سیاسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
فوتبال ایران و فلسطین و اون بازی خشن و زدن های مکرر بازیکنان ایران
نشون داد که فلسطینی ها چه خشمی از ایرانیها دارن

برخلاف اونچه که حکومت ما میخاد به خورد ملت بده

ما راضی نیستیم ریالی از بیت المال خرج بیگانگان بشه خصوصا فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۳۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
فکر نون باش که خربزه آبه حاجی!
آخرین اخبار