بررسی فرآیند انتخابات در شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون

در جلسه ستاد انتخابات استان، فرایند اجرای انتخابات در شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون با حضور فرمانداران این دو شهرستان، بررسی شد.

رئیس ستاد انتخابات استان، با اشاره به اینکه در بیست و یکمین جلسه ستاد انتخابات استان مراحل فنی اجرای انتخابات در استان بررسی شد گفت: در این جلسه موضوعات در محور فناوری اطلاعات به صورت ویژه بررسی شد و فرمانداران شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند گزارش جامعی ازفرایند برگزاری انتخابات در این دو شهرستان ارائه کردند.


محمدرضا جان‌نثاری افزود: مراحل اجرای انتخابات در استان اصفهان طبق تقویم آن در حال اجراست و برای برگزاری انتخابات از آمادگی مناسبی برخوردار هستیم.


فرماندار شهرستان نجف آباد نیز در این جلسه گفت: جلسات ستاد انتخابات در این شهرستان به صورت مستمر و هفتگی تشکیل می‌شود.


موسی مباشری افزود:: ۲۰۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان نجف‌آباد پیش‌بینی شده است و ۱۷۵ شعبه در بخش مرکزی و ۲۷ شعبه در بخش مهردشت خواهیم داشت.


او  با بیان اینکه از هفته‌های آینده وارد مرحله آموزش عوامل اجرایی خواهیم شد گفت: چهار هزار و ۳۰۰ نفر عامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، فنی و پشتیبانی در شهرستان انتخاب شده‌اند.


کیا فرماندار شهرستان تیران و کرون نیز در خصوص اقدامات انجام شده در این شهرستان گفت: اقدامات اولیه شامل پیش‌بینی تعداد و محل شعب اخذ رأی در شهرستان انجام شده است و گزارش آن به ستاد انتخابات استان ارائه شد.


علی محمدی افزود: ۷۲ شعبه اخذ رأی در مجموع شهرستان تیران و کرون پیش‌بینی شده که از این تعداد ۶۷ شعبه ثابت و ۵ شعبه سیار خواهند بود.
او گفت: انتخاب معتمدان مستقر در شعب اخذ رأی نیز انجام شده و برای برگزاری جلسات آموزشی آماده هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار