حججی گفت: افزایش ایمنی جاده‌های درون و بیرون شهری شهرستان تیران و کرون به اصلاح هندسی و آشکارسازی علائم نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجید حججی فرماندار شهرستان تیران و کرون در نشست با جمعی از رؤسای پلیس تخصصی و شهرداران تیران و کرون در محل فرماندهی انتظامی این شهرستان گفت: نقاط پر حادثه متعددی در راه‌های بین شهرستانی و درون شهری با بودجه‌های محلی، استانی و ملی اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه نصب علائم، اصلاح هندسی و پیش بینی گذرگاه‌های عبور عابر پیاده در سطح شهر‌ها انجام شده است، افزود: این اقدامات در شهر‌ها و جاده‌ها در کاهش سوانح رانندگی نقش داشته است، اما برخی از نقاط نیز نیاز به اصلاحات و رفع حادثه خیزی دارد.

وی با بیان اینکه پاسگاه راهنمایی و رانندگی این شهرستان پاسخگوی نیاز منطقه نیست، تصریح‌کرد: احداث ساختمان بزرگ‌تر و شهرک آزمایش تیران و کرون ضرورت دارد و باید فرآیند اداری آن در تحویل زمین و احداث آن پیگیری شود که مدیریت شهرستان هم در این خصوص همکاری می‌کند.

حججی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: آستانه تحمل مردم این روز‌ها کاهش یافته است و نوع برخورد با آن‌ها و کار در صحنه اجرایی خیلی سخت و باید اقدامات اجرایی با آرامش صورت بگیرد که تنش‌های اجتماعی نداشته باشیم.

فرماندار شهرستان تیران و کرون همچنین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در تیران و کرون را قرمز اعلام کرد و گفت: در هفته‌های پیش، روند صعودی مبتلایان و جانباختگان این بیماری را داشتیم که در این روز‌ها این آمار نزولی شده است و با همکاری مردم کاهش و تغییر وضعیت را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار