معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان گفت:بیش از ۸۴ درصد ترددها از مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی صلواتی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ تمام توصیه‌های کارشناسان مرتبط با شعار «سفر به وقت سلامت» است و امیدواریم در با رعایت مسئولیت اجتماعی و مهار این ویروس میزبان مسافران در تابستان باشیم.

او با اشاره به کنترل تردد در محور‌های استان اصفهان بیان داشت: از ۲۲ اسفندماه به این سو با کاهش چشمگیر تردد در شریان‌های اصلی استان اصفهان مواجه شدیم.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان ادامه داد: ردر روز‌های ابتدای سال با کاهش تردد و ممانعت از سفر‌های غیرضروری و تفریحی هموطنان و پایندی به مسئولیت اجتماعی می‌تواند در جهت مهار شیوع ویروس کووید ۱۹ موثرواقع شود.

او اضافه کرد: مطابق با چهارم فروردین‌ماه بیش از ۸۴ درصد تردد‌ها از مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان کاهش یافته است.

صلواتی با توصیه و تاکید بر لغو سفر‌های غیرضروری به ویژه در هفته دوم عید نوروز گفت: با توجه به آخرین آمار‌های تردد در محور‌های استان اصفهان، طی روز‌های ۲۵ اسفند تا ۴ فروردین ماه، آمار وسایل نقلیه ورودی و خروجی به محور‌های استان اصفهان بالغ بر ۳۰۰ هزار خودرو بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد کاهش داشته است.

او با بیان اینکه راهداران علاوه بر برف روبی جاده‌ها در ایستگاه‌های راهداری برای غربالگری مسافران اقدام می‌کنند، ابراز داشت: اگرچه طرح راهداری نوروزی هر سال از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شد، اما امسال با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری کرونا تمام تلاش استان اصفهان برای لغو سفر‌های نوروزی و ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی است تا استان اصفهان در تابستان میزبان امن گردشگران باشد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.