مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: دو ایستگاه پمپاژ فاضلاب در جنوب این استان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 علیرضا قاسمی در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار به ریاست استاندار که باهدف توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهرستان‌های جنوبی استان برگزار شد، بیان کرد: با بهره‌برداری از دو ایستگاه پمپاژ فاضلاب در شهر کنارک و چابهار، ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.
 
 وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب D شهر کنارک، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات فاضلاب بهره‌مند می‌شوند، اضافه کرد: همچنین ایستگاه پمپاژ B شهر چابهار نیز آماده بهره‌برداری است که با راه‌اندازی این پروژه نیز، ۲۰ هزار نفر از خدمات فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.
 
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، با اشاره به روند پیشرفت طرح احداث ایستگاه پمپاژ A کنارک نیز گفت: تجهیز کارگاه این پروژه انجام شده و اقداماتی جهت سرعت‌بخشیدن به عملیات احداث آن در حال پیگیری است.
 
 وی با اشاره به ظرفیت پساب پکیج تصفیه فاضلاب شهر کنارک نیز تأکید کرد: پساب خروجی از تصفیه‌خانه برای مصارف آبیاری فضای سبز و یا تأمین نیاز آبی صنعت مهیا است.
 
 قاسمی، در خصوص تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کنارک نیز در پایان گفت: تکمیل این تصفیه‌خانه به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

برچسب ها: پمپاژ آب ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار