امسال گازرسانی به روستا‌های سمنان به ۹۱ درصد می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به میزان برخورداری روستا‌های استان از سوخت سالم گازگفت:امسال گازرسانی به روستا‌های سمنان به ۹۱ درصد می‌رسد.

سیدجواد حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اظهار کرد: با هدف ارتقای توسعه شبکه گاز در شهرستان‌های هشتگانه استان، از ابتدای سال تا پایان آذر ماه بیش از ۹۳ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع در این استان اجرا شد.

وی ادامه داد: در بخش عملکرد نصب انشعابات گاز در مدت ۹ ماه، ۲۶۲۱ عدد انشعاب در استان نصب شد. همچنین در بخش شبکه‌گذاری حدود ۱۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز در استان سمنان اجرا شد.

حقیقت حسینی با تأکید بر اینکه گسترش رفاه، عدالت و گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی با هدف رونق و رشد تولید انجام می‌شود، از سمنان به‌عنوان استانی صنعتی نام برد و گفت: افزایش حجم عملیات برای ارتقای توسعه شبکه و افزایش خطوط زیرساختی و مقاوم‌سازی، از اهداف راهبردی شرکت گاز در این استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه همه ۲۰ شهر استان از نعمت گاز برخوردارند، اظهار کرد: ضریب گازرسانی در بخش شهری ۱۰۰ درصد است.

وی با اشاره به میزان برخورداری روستا‌های استان از سوخت سالم گاز، وعده داد که تا پایان سال ۱۴۰۲ با گازرسانی به روستا‌های در دست اجرا، ضریب گازرسانی در بخش روستایی به ۹۱.۲۷ درصد خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.