هاشمی با اشاره به روند احداث شهر جدید ایوانکی در غرب این استان، گفت: مشکلات تامین انرژی آب، گاز و سوخت‌رسانی به این شهر جدید پیگیری و برطرف شود.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در شست شورای مسکن استان سمنان در شهر جدید ایوانکی در شهرستان گرمسار، با اشاره به اینکه بحث الحاق زمین به شهر جدید ایوانکی و مشکلات آن به سرعت پیگیری و رفع می‌شود، گفت: مشکلات آب‌رسانی و گازرسانی نیز باید توسط بخشدار و پیمانکاران طرح پیگیری و رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات آب‌رسانی به طرح شهر جدید ایوانکی توسط پیمانکاران پیگیری شود، افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان اضافه کرد: طرح ورودی شهر ایوانکی به سازمان ایمنی راه‌ها ارائه شود تا در مورد آن تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در حوزه ایوانکی بیان کرد: برخی مسائل مطرح شده فنی است که مشکلات در این خصوص قابل رفع است و همه دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود در مسیر اجرای نهضت ملی مسکن باید تعامل و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان سمنان، بیان کرد: سمنان رتبه دوم بعد از استان خراسان جنوبی را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.