سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۱۵۸۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت : هم اکنون تمام مسیر‌های اصلی و فرعی استان باز است.

شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران در محور‌های استان طی ۷۲ ساعت گذشته، گفت : عمده این بارش‌ها را در مناطق کوهستانی و خصوصا منطقه اورامانات داشتیم.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۵۸۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده، افزود: همچنین چهار محور روستایی استان که بدلیل بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۷۵ مورد ریزش در محور‌های کوهستانی و گردنه‌های استان داشتیم، خاطرنشان کرد: کار ریزش‌برداری در تمامی این نقاط انجام شده است.

کهریزی از رهاسازی ۸۰ خودرو گرفتار در برف در محور‌های استان یاد کرد و ادامه داد: برای تسهیل تردد خودرو‌ها بالغ بر ۷۰۰ تن شن و نمک نیز در راه‌های کرمانشاه مصرف شده است.

به گفته این مسئول، طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۳۶ نیروی راهداری و ۸۹ دستگاه ماشین آلات برای ارائه این خدمات پای کار بوده اند.

وی با اشاره به ادامه بارش‌ها طی روز‌های آتی، از تداوم آماده‌باش راهداری خبر داد و عنوان کرد: توصیه می‌کنیم افراد پیش از ورود به جاده‌های استان از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند و تا حد امکان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.