مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری برای ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان وظیفه بین قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.

در جلسه امضا تفاهم‌نامه همکاری برای ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان وظیفه استفاده از ظرفیت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای جهت آموزش مهارتی به سربازان وظیفه مورد تاکید قرار گرفت و سردار زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح ضمن تقدیر و تشکر از رئیس، مسئولان و مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: ورود هدفمند و هوشمندانه بخش خصوصی و آموزشگاه‌های آزاد به حوزه مهارت آموزی سربازان قطعا موفقیت امیز خواهد بود.

وی افرود: امسال شاهد آموزش ۱۰ هزار نفر از سربازان وظیفه توسط آموزشگاه‌های آزاد خواهیم بود و برنامه ریزی و ریل گذاری‌های لازم برای این امر انجام خواهد شد تا سال آینده بتوانیم استفاده بیشتری از این ظرفیت کنیم.

در ادامه رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز اظهار کرد: ۲ مجموعه قرارگاه و‌سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور باید برای تحقق این هدف مهم هم‌افزا شوند و توانسته‌ایم در چند سال گذشته حدود ۶۰۰ هزار نفر از سربازان را آموزش دهیم.

وی افزود: امسال تاکنون ۱۵۳ هزار نفر را آموزش داده‌ایم که این اقدامات بسیار ارزشمند است. نقش نیرو‌های مسلح در نهضت مهارت آموزی کشور بسیار مهم است و انشالله باید بتوانیم این اموزش‌ها را متنوع‌تر و‌گسترده‌تر کنیم.

گفتنی است؛ در پایان تفاهم نامه استفاده از ظرفیت آموزشگاه‌های آزاد برای آموزش سربازان به عنوان متمم تفاهم‌نامه همکاری بین قرارگاه و سازمان به امضا رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار