معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پاییز امسال تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی بیش از ۲۰۷ هزار تماس بود که نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

سرهنگ ابوالفضل قلی پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین از برقراری ۲۰۷ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ قزوین خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۱ هزار تماس منجر به حضور و عملیات پلیسی شد.

وی افزود: از آنجا که در بروز حوادث یا جرائم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است، این سامانه با ۱۰ خط فعال، به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار دارد.

سرهنگ قلی پور اضافه کرد: از دستاورد‌های مهم این سیستم می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه‌ای و نظام‌مند است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری‌های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.