اعزام یک‌هزار و ۲۵ تیم بسیج جامعه پزشکی به سیستان و بلوچستان

  رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با اعزام یک‌هزار و ۲۵ تیم پزشکی، ۲۸۰ هزار و ۱۹۱ نفر از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی این استان بهره‌مند شدند.

  افشین آریایی نسب     رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸۰ هزار و ۱۹۱ نفر از بیماران مناطق محروم این استان از ابتدای سالجاری تاکنون ویزیت رایگان شدند.

  افشین آریایی نسب   بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی با هدف گسترش فرهنگ مقدس معنوی بسیج در جامعه پزشکی و دانشگاهی و پاسداری از آرمان‌های جاوید حضرت امام(ره) و به منظور تلاش در جهت تحقق اهداف عالیه تلاش می‌کند.

وی افزود: با تشکیل بسیج جامعه پزشکی در سال ۷۴ که با انتخاب و فعالیت نخستین شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی همراه بود این حرکت ارزشمند سرعت و توان بیشتری کسب کرد و از آن تاریخ تاکنون فعالیت چشمگیری در عرصه‌های کارشناسی حوزه سلامت، علمی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی توسط بسیج جامعه پزشکی صورت پذیرفته است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادانه داد: هم اکنون این قشر از بسیج با بهره گیری از تعداد بی شماری از نخبگان و اساتید گروه پزشکی جهت سیاستگذاری، ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌ها در مسیر اهداف مشخص شده، استفاده می‌کند.

وی از اعزام تیم‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی از ابتدای سالجاری تاکنون در سراسر سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ۱۲۲ تیم در زمینه دندان‌پزشکی، ۴۳۵ تیم ویزیت عمومی، ۴۶۰ تیم تخصصی در نقاط حاشیه نشین و دور از دسترس خدمات بهداشتی و درمانی اقدام به ارائه خدمات رایگان به مردم کردند.

آریایی نسب از اعزام هشت تیم فوق‌تخصصی به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: در مجموع با اعزام یک‌هزار و ۲۵ تیم پزشکی، ۲۸۰ هزار و ۱۹۱ نفر از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی این استان بهره‌مند شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به آخرین فعالیت سازه بیمارستان صحرایی در سیل جنوب سیستان و بلوچستان در صورت تجهیز امکانات و راه‌اندازی این سازه بیمارستان صحرایی به مناسبت دهه فجر در ۲ نقطه زاهدان و نصرت آباد جهت ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مردم برپا خواهد شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ویزیت‌های رایگان با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان در نقاط مختلف انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.