فرماندار دشت آزادگان گفت: مدیران ادارات در حوزه مأموریت اداری خود با همت مضاعف باعث جلب مشارکت همگانی در انتخابات شوند

 رستم عیدی پور فرماندار دشت آزادگان گفت: دشمنان نه تنها نمی‌توانند مردم را با این انفجار‌ها از انقلاب اسلامی نا امید کنند بلکه درخت انقلاب اسلامی با این اقدامات تنومند‌تر و قاسم سلیمانی از یک فرد به یک مکتب تبدیل شده است.

او می‌گوید: انتخابات امری است که برای همه ارکان نظام مأموریت حائز اهمیت و ویژه‌ای است همه ما نسبت به آن مسئول هستیم و رهبری معظم انقلاب پرچمدار این حرکت هستند و با راهبرد‌هایی که در این خصوص داشتند به صورت اصولی ما را برای اجرای انتخابات هدایت می‌کنندو همکاری همه مدیران و مسئولان شهرستان با ستاد انتخابات شهرستان را خواستار شد.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: مدیران باید بیشتر همت کنند و در حوزه مأموریت خود با عملکرد مناسب ضمن مردم داری، و تمشیت امور مردم و همچنین رعایت قانون اداری در حضور و همچنین پیگیری اعتبارات از استان و مطالبگری، مشارکت در نماز جمعه و پیگیری حل مشکلات شهرستان از طریق ادارات کل را خواستار شد.

به گفته او کثر مراجعات اهالی به فرمانداری، نارضایتی از عملکرد ادارات خدماتی و علی الخصوص شهرداری‌ها می‌باشد و شورا‌های شهر‌ها و شهرداری‌ها باید به قول‌هایی که به مردم می‌دهند پاسخگو و اهتمام ویژه‌ای در حل مشکلات اهالی منطقه داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: جهاد تبیین نیز به عنوان یک راهبرد اساسی و سرلوحه برنامه همه دستگاه‌ها قرار بگیرد و مدیران دستاورد‌ها و اقدامات انجام شده را به خوبی به فرمانداری و برای مردم منعکس کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار