پرداخت کمک هزینه تحصیلی به مددجویان کمیته‌ امداد در آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی به افراد زیر پوشش کمیته امداد امام در استان پرداخت شده است.

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۲۴ هزار دانش آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد دراستان قرار دارند که امسال بیش از ۸ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان و ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای دانشجویان پرداخت شده که از این تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز و هزار و ۷۷ نفر دانشجو هستند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تحصیل دانشجویان و دانش آموزان یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام است، افزود: در بخش توانمندسازی فکری و فرهنگی افراد زیر پوشش کمیته امداد برنامه‌های آموزشی در بخش‌های سبک زندگی، پیشگیری از اعتیاد و کلاس قرآن برگزار شده است که امسال ۱۶ هزار نفر از خدمات آموزشی امداد بهره‌مند شدند.

مهرافروز با اشاره به اینکه یکی از مهمترین بخش‌هایی که کمیته امداد به طور جد پیگیر است، بحث مشاوره به خانواده‌های نیازمند زیر پوشش است، در ادامه گفت: در هر شهرستان یک مرکز مشاوره کمیته امداد فعال است و تا پایان سال دومین مرکز مشاوره در ارومیه افتتاح می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر از مشاوره‌های مشاوران امداد بهره‌مند شده‌اند، اضافه کرد: هزینه صرف شده برای این تعداد مشاوره ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.