گازگرفتگی ۶ نفر در فیروزه نیشابور را روانه بیمارستان کرد

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در شهر فیروزه، ۶ نفر را روانه بیمارستان کرد.

حمید حسینی مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: این حادثه حوالی ساعت یک بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مسمومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از شهر «فیروزه و همت‌آباد» به محل اعزام شدند.

او افزود: تمامی این مسمومان توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان ۲۲ بهمن و حکیم نیشابور منتقل شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: یک مورد دیگر مسمومیت با گاز منواکسید کربن دیروز در روستای گرماب نیشابور طی تماس با اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان امدادرسانی شد.

حسینی بیان کرد: همه ساله و با فرا رسیدن فصل سرما تعداد زیادی از شهروندان بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن می شوند که از شهروندان تقاضا می شود از اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی، اطمینان از باز بودن لوله های بخاری و استفاده از تجهیزات استاندارد اطلاع حاصل نموده و نسبت به رعایت دقیق آن ها اهتمام ورزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.