اتصال ۲۰ شهرداری به سامانه دسترسی به اطلاعات

مدیرکل دفتر شهری معاونت عمرانی استانداری مرکزی گفت: اکنون از ۳۴ شهرداری استان ۲۰ شهرداری به سامانه دسترسی به اطلاعات وصل هستند.

مرادی افزود: با توجه به اینکه شهرداری های اراک، ساوه، خمین، تفرش، شازند و شهرهای بزرگ به سامانه متصل شده اند، بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری به سامانه متصل هستند. 
او با بیان اینکه اتصال شهرداری ها به این سامانه دو بار در سال جاری پیگیری شده گفت: تا پایان سال این درصد به بیش از ۹۵ درصد خواهد رسید و چنانچه شهرداری ها به این تعهد قانونی عمل نکنند در ارزیابی آنها تاثیر خواهد داشت. 
مدیرکل دفتر شهری معاونت عمرانی استانداری مرکزی افزود: این سامانه ملی است و زیرساخت آن را وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تهیه و پایش اطلاعات را هم وزارت ارشاد انجام می دهد.

مرادی گفت: شهرداری با نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه می شود و اطلاعات ثبت شده را مشاهده می کند و پاسخ را ظرف ۱۰ روز برای سامانه ارسال می کند. 
اوافزود: برخی شهرداری ها به این سامانه متصل هستند، اما خود اطلاعی ندارند. 

برچسب ها: سامانه ، طرح شفافیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۹ دی ۱۴۰۲
مهندس ناظر و مهندس مجری و مهندس طراح ساختمان هایی که از شهرداری پروانه ساختمانی میگیرند ( پروانه تخریب و نوسازی میگیرند) در سامانه اینترنتی شهرداری برای همگان قابل رویت باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۰ دی ۱۴۰۲
متاسفانه برخی کارمندان نظام مهندسی بر خلاف قانون تعارض منافع ، با پروانه نظام مهندسی خود کار نظارت و طراحی میگیرند ولی این خلاف قانون است چون برای جلوگیری از سواستفاده کارمندان دستگاه های اجرایی از موقعیت شغلی و اداری خود ، این کارمندان حق استفاده از مهر و پروانه نظام مهندسی را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۸ دی ۱۴۰۲
احسنت . سازمان نظام مهندسی ساختمان هم به این سامانه متصل شود